کد خبر: ۹۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در استان خبر داد.
برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در چهارمحال و بختیاری

به گزارش آرانيوز از شهرکرد، یاسر بیاتی امروز در جلسه با خبرنگاران، اظهار داشت: چهارمین رویداد دیجیتال بسیج استان با هدف ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال تخصصی، شناسایی تیم‌های تخصصی تولید محتوا در استان و حمایت و آموزش و توانمندسازی تیم‌ها برای رسیدن با بازار کسب و کار برگزار می‌شود.

بیاتی افزود: بعد از داوری و سطح بندی تیم‌های شرکت‌کننده از شهرستان‌های استان، 20 تیم در قالب گروه‌های 3 تا 5 نفره مجوز حضور را کسب کردند و از 25 تا 27 آبان در دانشگاه شهرکرد در رشته‌های پویانمایی، بازی تلفن همراه و نرم‌افزار‌ تلفن همراه به مدت 48 ساعت با هم رقابت می‌کنند.

وی این جشنواره را با شرکت دانش‌آموزان و دانشجویان سنین 14 تا 30 سال یک رویداد جوان دانست و گفت: 60 درصد شرکت‌کنندگان را آقا و 40 درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و در جریان برگزاری این رویداد، هر تیم توسط 3 داور سنجش می‌شود، 2 مشاور هم برای بهبود کیفیت عملکرد تیم‌ها مشاوره می‌دهند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: جوایز این دوره از رقابت‌ها برای نفرات اول تا سوم به ترتیب 5 میلیون تومان، 3 میلیون تومان و 2 میلیون تومان خواهد بود و تیم‌های اول به رویداد کشوری در پایان آذرماه اعزام می‌شوند.

بیاتی تاکید کرد: امسال رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج با مشارکت و حمایت دانشگاه شهرکرد، پارک علم و فناوری استان، بنیاد ملی نخبگان استان، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، شهرداری شهرکرد و کانون فرهنگی ورزشی شهرداری شهرکرد برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه دراختتامیه این رویداد به فعالان عرصه رسانه و خبرنگاران برتر در حوزه‌های مختلف جوایزی اهدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: همزمان با این رویداد رویداد تولید محتوای مردمی هم برگزار می‌شود و اقشار‌ مختلف جامعه می‌توانند با توجه به موضوعات اعلام شده آثار خود را ارسال نمایند که به رتبه‌های برتر جوایزی اهدا می‌شود.

 

برچسب ها: سپاه
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار