کد خبر: ۹۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
استاندار اردبیل گفت: خرید تضمینی دام عشایر و تحویل پنل‌های خورشیدی به جامعه عشایری استان را پیگیری می‌کنیم.
وعده استاندار اردبیل برای خرید تضمینی دام عشایر

به گزارش آرانيوز ازاردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در جلسه شورای عشایری استان اردبیل اظهار داشت: همکاری دستگاه‌های اجرایی اردبیل برای رفع مشکلات عشایر ضروری و مهم است که در این زمینه خدمت‌رسانی به جامعه عشایران باید در دستور کار قرار گیرد که در این زمینه نقش مهم عشایر در توسعه و تولید و حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی مد نظر است.

وی بیان کرد: تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان با هدف خدمت‌رسانی به عشایر و رفع مشکلات آنان امری لازم و ضروری است که در این زمینه اختصاص اعتبار 200 میلیارد تومان به عشایر استان از محل اعتبارات بودجه امسال در کارگروه اشتغال بررسی خواهد شد که به همین منظور باید اقدامات اساسی و لازم برای بهبود وضعیت جامعه عشایری استان مبنای کار باشد.

استاندار اردبیل ادامه داد: وضعیت عشایر استان اردبیل با توجه به موضوع خشکسالی و مشکلات گرانی تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز عشایر به دلیل حذف ارز ترجیحی نیز در دست بررسی است و به همین منظور در حال حاضر اقداماتی در حال انجام است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ارائه خدمات عشایران استان جامه عمل بپوشانیم.

عاملی تصریح کرد: تحویل پروژه‌های آبرسانی در مناطق عشایری استان به اتمام رسیده و پروژه‌هایی که شبکه داخلی آنها اجرا نشده آب شرب عشایر به صورت حجمی و رایگان تحویل امور عشایر می‌شود.

وی اظهار کرد: خرید تضمینی دام عشایر و تحویل پنل‌های خورشیدی به جامعه عشایری استان را پیگیری می‌کنیم و در این زمینه ارائه تسهیلات ارزان قیمت و برگزاری جشنواره کوچ عشایر اردبیل در سال آینده از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار