کد خبر: ۹۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
استاندار اردبیل گفت: انتظار ما از کشاورزان این است که نسبت به پای‌بندی به کشاورزی قراردادی و رعایت الگوی کشت، در سنددار کردن اراضی خود پیشقدم باشند تا مشکلات گذشته برطرف شده و شاهد رفع مشکلات موجود در این زمینه باشیم.

پای‌بندی به کشاورزی قراردادی و رعایت الگوی کشت اولویت اردبیل

به گزارش آرانيوز ازاردبیل،سیدحامد عاملی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر، اظهار داشت: سدهای معیشتی استان اردبیل راهگشای توسعه کشاورزی استان است که به همین منظور با تامین اعتبارات ملی و استانی به دنبال تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها هستیم که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: استان اردبیل جایگاه ویژه‌ای را در تولید محصولات زراعی، باغی و دامی دارد که در این زمینه محصولات باغی و زراعی ممتاز نظیر گردو و انار از شهرت منطقه‌ای و ملی برخوردار است و به همین منظور درصدد هستیم تا شاهد ارتقای بهره‌وری تولید و صادرات برند محصولات کشاورزی همچون میوه به باشیم.

استاندار اردبیل گفت: اعتبارات خوبی برای تکمیل پایاب سد کوثر از محل سفر سفر رئیس‌ جمهور در نظر گرفته شده که به همین منظور برای تکمیل شبکه فرعی و آبرسانی مدرن به اراضی کشاورزی و باغی اقدامات اساسی انجام یافته که درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در راستای توسعه بخش کشاورزی دست یابیم.

عاملی ادامه داد: انتظار ما از کشاورزان این است که نسبت به پای‌بندی به کشاورزی قراردادی و رعایت الگوی کشت، در سنددار کردن اراضی خود پیشقدم باشند تا مشکلات گذشته برطرف شده و شاهد رفع مشکلات موجود در این زمینه باشیم که این موضوع نیازمند همکاری‌های همه‌جانبه برای تحقق اهداف مورد نظر است.

عاملی افزود: یکی از اهداف مهم استان اردبیل تبدیل استان به قطب مهم کشاورزی است که به همین منظور نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی همه‌ جانبه برای تحقق اهداف مورد نظر هستیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و باید توان و تلاش خود را برای برنامه‌ریزی‌های اساسی در این محور محقق کنیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار