کد خبر: ۹۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
مدیرکل امور عشایری کرمانشاه خبر داد؛
کرمانشاه- مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه از توزیع ۶ هزار و ۴۰۰ تن نهادهای دامی بین عشایر استان خبر داد.

توزیع ۶۴۰۰ تن نهادهای دامی بین عشایر کرمانشاه

به گزارش آرانيوز ، امیری مقدم شامگاه دوشنبه در نشست ستاد تسهیل ویژه بررسی طرح توسعه ایران خودرو که با حضور معاون اقتصادی استاندار و پس از بازدید کارخانه ایران خودرو در شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار کرد: ایران خودرو یکی از مجموعه‌های تولیدی موفق و پویای کرمانشاه در عرصه تولید و اشتغال است و ظرفیتی مهم برای توسعه استان محسوب می‌شود.

وی افزود: طبق مصوبه سفر رهبر انقلاب ظرفیت تولید این مجموعه باید به ۱۰۰ هزار دستگاه در سال برسد در حالی که فعلاً ۳۰ هزار دستگاه است.

استاندار کرمانشاه یکی از مصوبات کلیدی سفر رئیس جمهور را مربوط به ایران خودرو دانست و تاکید کرد: بر اساس این مصوبه هفت هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح توسعه ایران خودرو اختصاص یافت.

امیری مقدم بر ضرورت استفاده از ظرفیت واحدهای قطعات تولید خودرو در استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: ایران خودرو باید قطعات مورد نیاز خود را از این واحدهای تولیدی تأمین کند تا کمکی به اشتغال استان باشد.

وی با تاکید بر اینکه تولیدات ایران خودرو صحنه باید با اولویت تأمین نیاز غرب کشور به متقاضیان عرضه شود، گفت: این کار به کاهش هزینه‌های حمل و نقل و رضایت مشتریان کمک می‌کند و احساس تعلق خاطر بیشتری در میان مردم منطقه نسبت به این مجموعه ایجاد می‌کند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: باید از ظرفیت شرکت‌های حمل و نقل استان برای جابجایی محصولات این شرکت استفاده شود تا به بهبود وضعیت اشتغال استان کمک شود.

امیری مقدم با تاکید بر ضرورت تقویت و توسعه قطعه سازان استان کرمانشاه، گفت: ایران خودرو کرمانشاه نیازهای خود را از داخل استان تأمین کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار