کد خبر: ۹۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
آکادمی ملی جودو و سالن ورزش‌های رزمی با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شدند.
افتتاحیه آکادمی جودو و سالن ورزش‌های رزمی/ سجادی: دلیلی بر توقف جودو وجود ندارد

به گزارش آرانیوز ، مراسم افتتاحیه آکادمی جودو و همچنین سالن ورزش‌های رزمی واقع در مجموعه ورزشی کبگانیان صبح امروز(دوشنبه - 2 آبان‌ماه) و در آخرین روز از هفته تربیت بدنی برگزار شد.

در این مراسم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، کاظمی پور معاون وزیر ورزش، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به همراه مسئولان فدراسیون‌های جودو و ورزش‌های رزمی و تعداد دیگری از مسئولان ورزش کشور حضور داشتند.

سجادی: رکابی گفت زیر پرچم ایران رشد کردم و به آن پشت نمی‌کنم/ او نادم و ناراحت بود
سجادی: بانوان ورزشکار باید به‌دنبال ارتقای رکوردها باشند

 

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو گفت: چند روز قبل و در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی، او به من گفت: «می دانم سه سال است تحت فشار هستید، اما خوب تحمل کردید». امروز، روز بزرگی برای جودو است. جودو پرچمدار آرمان‌ها و ارزش‌ها است. سه سال است که شبانه روز سعی و تلاش کرده‌ایم. روزی که جودو را تحویل گرفتم ، 61 هزار نفر در سامانه ثبت شده بودند، اما امروز به 108 هزار نفر رسیده است. همچنین دوازده سالن جودو در سراسر کشور افتتاح شده است. قطعاً قهرمانان بزرگی از این سالن به ایران و دنیا معرفی خواهند شد. این پایگاه، پایگاه بزرگی خواهد شد و از مربیان دعوت می‌کنیم به اینجا بیایند و کلاس‌های پرباری در اینجا برگزار شود. سالن افراسیابی را از ما گرفتند و تلاش ما این بود که یک مکان خوب برای جودو فراهم کنیم.

جودو , جودو ایران , جودو , جودو ایران ,

قهرمانی استان قم در مسابقات قهرمان کشوری کاتای جودو

سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در این مراسم عنوان داشت: خیلی‌ها دوست داشتند در این مراسم افتتاحیه باشند. ان‌شاالله این بچه‌های آینده‌ساز جودو که در سالن هستند، نگران مدرسه‌ها نباشند، چون فدراسیون برای‌شان اجازه می‌گیرد. این اتفاق مبارک را تبریک می‌گویم. به‌زودی میراسماعیلی برنامه‌ریزی کرده تا جودو در میادین بین‌المللی حضور یابد. با همت او ما 3 سال سخت را پشت‌سر گذاشتیم اما دلیلی بر توقف جودو نیست. برنامه‌های تمرینی مجدد پیگیری شود و پای کار باشید. جودو مثل سایر رشته‌ها پای کار نظام و انقلاب بوده، هست و می‌ماند. تا غروب امروز بیش از 20 هزار رویداد فرهنگی، همگانی، قهرمانی و جوانان در هفته تربیت‌بدنی صورت گرفته که من خیلی متشکرم.

وی عنوان کرد: مجموعه‌ای از ورزش‌ها در فدراسیون ورزش‌های رزمی جمع شده که به تشکیل فدراسیون منجر شده و کارهای بزرگی می‌کند. این فدراسیون مولد بوده و امروز مجموعه خوبی به بهره‌برداری رسانده. این اتفاقات امیدوارم در راستای تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی، منشا خیر و برکت روزافزون باشد.

انتهای پیام/

 

 
برچسب ها: جودو ایران ، جودو
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار