کد خبر: ۹۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرا طرح شهید سلیمانی در توسعه فضاهای ورزشی در مدارس خبر داد و گفت: برای اجرا این طرح ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش استان بوشهر ابلاغ شده است.
اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای ورزشی مدارس استان بوشهر

مهدی عباسیان در گفت‌وگو با آرانیوز دربوشهر با اشاره به هفته تربیت‌بدنی و ورزش از 26 مهر ماه اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مختلف در مدارس و فضاهای آموزشی استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی از افتتاح طرح شهید سلیمانی در توسعه فضاهای ورزشی در مدارس خبر داد و بیان کرد: همزمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی و ورزش 8 فضای ورزشی در مناطق بوشهر، کاکی، تنگستان و شبانکاره با دستور وزیر آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی برای ارتقا سرانه فضای ورزشی مدارس اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: اکنون سرانه فضای ورزشی مدارس استان بوشهر به ازای هر دانش‌آموز 78 صدم درصد است که با اجرا طرح شهید سلیمانی افزایش می‌یابد.

عباسیان با اشاره به اجرا 36 فضای ورزشی روباز و 8 سرپوشیده تصریح کرد: در اجرا طرح شهید سلیمانی ضمن اجرا 44 فضای ورزشی در مدارس 14 سالن ورزشی مدارس تجهیز می‌شود.

 

وی اعتبار اجرا هر فضای ورزشی روباز را 150 میلیون تومان و سرپوشیده 1 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای تجهیز هر فضای ورزشی در مدارس 80 میلیون تومان تخصیص یافته است که 8 طرح آن در هفته تربیت‌بدنی و ورزش و مابقی تا 2 ماه آینده تکمیل و افتتاح می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه اعتبار اجرا طرح‌های ورزشی در قالب شهید سلیمانی از محل بودجه ملی و استانی تأمین می‌شود تصریح کرد: برای اجرا این طرح 15 میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش استان بوشهر ابلاغ شده که 7 میلیارد تومان آن از وزارت آموزش و پرورش و مابقی از محل بودجه استانی تأمین شده است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها