کد خبر: ۹۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
نشریه اسپانیایی اهمیت دیدار ال کلاسیکو را برای آینده دو کاپیتان بارسلونا تشریح کرد.

ال کلاسیکو ناجی پیکه و بوسکتس

به گزارش آرانیوز ، تیم فوتبال رئال مادرید امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا است تا حساس ترین بازی باشگاهی در دنیا را برگزار کند.

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا در  گزارشی به وضعیت جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس دو کاپیتان بارسلونا قبل از ال کلاسیکو پرداخت که این بازی حساس می تواند این دو بازیکن را از فشارها نجات دهد.

این رسانه اسپانیایی نوشت: از زمان تساوی مقابل اینتر که بارسا را  از لیگ قهرمانان دور کرد، پیکه (35 ساله) و بوسکتس (34) به کانون همه انتقادات تبدیل شده اند.

این دو به دلیل اشتباهاتی که به قیمت دو گل اینتر تمام شد، به عنوان مقصر اصلی این شکست معرفی شده اند. مهره‌های کلیدی بارسا در فصل‌های گذشته، حالا در شرایط بد ورزشی قرار دارند اما اگر در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید شروع کنند، به خوبی فشار را تحمل می‌کنند.

به گفته منابع مختلف، بوسکتس و پیکه "آرام، با اعتماد به نفس و مطمئن هستند که اگر بازی کنند، کار خوبی انجام می دهند." آنها می دانند که چگونه فشار را به خوبی تحمل کنند. آنها اشتباهات را تصور می کنند و پشیمان می شوند اما متخصصان با تجربه ای هستند که می دانند چگونه با این وضعیت کنار بیایند. آنها می دانند که با بازی مقابل رئال ، فرصتی برای خنثی کردن انتقادات دارند.

پایان پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار