کد خبر: ۹۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: رفع مشکلات و موانع بیش از ۲۰ واحد تولیدی استان اردبیل با جدیت در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم با تسهیل‌بخشی به اجرای برنامه‌ها و رفع موانع تولید مشکلات موجود را برطرف کنیم.
رفع مشکل ۲۰ واحد تولیدی اردبیل در دستور کار قرار گرفت

یاسر عبداللهی‌عابد در گفت‌وگو با آرانيوز  دراردبیلاظهار داشت: رفع مشکلات و موانع بیش از 20 واحد تولیدی استان اردبیل با جدیت در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم با تسهیل‌بخشی به اجرای برنامه‌ها و رفع موانع تولید به بررسی و ارائه راهکارهای لازم در این زمینه شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

وی بیان کرد: انجام کارشناسی‌های لازم برای رفع برخی موانع واحدهای تولیدی و اتخاذ تصمیمات لازم در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که امیدواریم با اهمیت به رونق اقتصادی و پیشرفت استان اردبیل در حوزه تولید بتوانیم راهکارهای قانونی برای حل مشکلات تولیدکنندگان از سوی دستگاه‌های مربوطه اتخاذ کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده راهکارهای قانونی برای حل مشکلات تولیدکنندگان از سوی دستگاه‌های مربوطه رقم بخورد و بتوانیم با اقدامات اجرایی مشکل سرمایه‌گذاران را برطرف کرده و شاهد تسریع در روند اجرای اقدامات لازم باشیم.

عبداللهی‌عابد تصریح کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد در سطح استان جزو برنامه‌های اصلی مسئولان است که به همین منظور باید تمام سعی و تلاش ما در راستای موانع و مشکلات باشد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم چرا که توسعه اقتصاد و رفع بیکاری و اشتغال‌زایی از اهم مواردی است که باید پیگیری شود.

 

وی اظهار کرد: نباید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ شود چرا که اولویت نخست اهمیت‌بخشی به توسعه استان است و در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا با همکاری و مشارکت همه‌جانبه ما را در دستیابی به اهداف مورد نظر رهنمون شوند و اقدامات لازم و اساسی را در این زمینه انجام دهند.

 

نظرشما
پربازدیدها