کد خبر: ۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
شب گذشته در پی اقدام دو فرد ناشناس موتور سوار به آتش زدن دو حلقه لاستیک خودرو و پرتاب کردن آن ها از دو درب ورودی و خروجی پاساژ کارون، دود ناشی از سوختن این لاستیک ها فضای این پاساژ سه طبقه را در بر گرفت.

دو فرد ناشناس ساعات 21:30 یکشنبه شب با آتش زدن دو حلقه لاستیک خودرو و انداختن آن ها به درون پاساژ کارون اهواز باعث بروز مشکلاتی برای مغازه داران و مشتریان داخل این پاساژ شدند.

 
به گزارش آرانیوز حوزه خوزستان به نقل از شاهدان عینی شب گذشته در پی اقدام دو فرد ناشناس موتور سوار به آتش زدن دو حلقه لاستیک خودرو و پرتاب کردن آن ها از دو درب ورودی و خروجی پاساژ کارون، دود ناشی از سوختن این لاستیک ها فضای این پاساژ سه طبقه را در بر گرفت.
 
به گفته شاهدان عینی این دو فرد ناشناس بلافاصله از محل حادثه متواری شدند.
شنیده ها حاکی از آن است که این حادثه در پی تصویب جمع آوری دست فروشان از هسته مرکزی شهر رخ داده است.
 
تعدادی از بازاریان چند روز پیش به نشانه اعتراض به حضور دست فروشان در خیابان سلمان فارسی در مقابل فرمانداری اهواز تجمع کردند و خواستار جمع آوری دست فروشان از سطح این خیابان شدند.
 
به دنبال این حادثه، فرماندار اهواز و جمعی از مسوولان انتظامی نیز پس از وقوح حادثه در محل حاضر شدند. 
مسوولان مربوطه هر گونه اظهار نظر را به بررسی همه جانبه این موضوع موکول و از هرگونه اظهار نظر در این زمینه خودداری کردند.
 
این حادثه خسارات جانی و مالی در پی نداشت اما دود غلیظ ناشی از آتش سوزی به قدری تنفس را در داخل پاساژ مشکل کرد که بلا فاصله نیروهای امدادی برای خاموش کردن لاستیک ها وارد عمل شدند.
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار