کد خبر: ۹۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
معاون ورزش و جوانان گلستان:
گرگان- معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری ویژه جشن های «ما امت پیامبر رحمت هستیم» در این استان خبر داد و گفت: ۴۰ هزار بسته فرهنگی وحدت آفرین در گلستان توزیع می شود.

جشن های «ما امت پیامبر رحمت هستیم» در گلستان برگزار می شود

به گزارش آرانيوز  حامد ملاحسنی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: جشن‌های «ما امت پیامبر رحمت هستیم» در گلستان برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان افزود: این جشن‌ها در آستانه هفته وحدت در قالب برپایی ایستگاه‌های مردمی در سطح خیابان و کانون‌های مذهبی شیعه و سنی در شهرهای گنبدکاووس، رامیان، گرگان، آق قلا و گمیشان برگزار می‌شود که علاوه بر پذیرایی، بسته‌های فرهنگی و آموزشی بین رهگذران و آحاد مردم توزیع خواهد شد.

وی گفت: دو برنامه متمرکز تحت عنوان «نشاط و بصیرت مهدوی» در دو شهر گرگان و گنبدکاووس در دستور کار بوده که برای میزبانی از مردم برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

ملاحسنی ادامه داد: برگزاری سرودهای آیینی اهل سنت و ترکمن‌ها، حضور هنرمندان و خوانندگان مطرح و کمدین های برجسته کشور از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این جشن‌ها است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده در همه شهرهای استان با همکاری آموزش و پرورش شاهد برگزاری جشن‌های هفته وحدت هستیم و با حمایت جوانان عضو سازمان‌های مردم نهاد در تعدادی از مصلی‌های شیعه و سنی گلستان هم برنامه‌های ویژه ای برای بزرگداشت هفته وحدت در نظر گرفته شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار