کد خبر: ۹۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
لیگ ام ال اس
لیگ فوتبال آمریکای شمالی - ام ال اس ۲۰۲۲ - با چند بازی از هفته‌های ۳۱ و ۳۲ پیگیری شد.

پیروزی گلکسی و میامی با گلزنی چیچاریتو و ایگوآینبه گزارش آرانیوز، نتایج مسابقات به این شرح است:
نیویورک سیتی ۲ - ۰ نیویورک ردبولز
آتلانتا یونایتد ۰ - ۰ فیلادلفیا یونیون
سن هوزه ارث کوئیک ۱ - ۱ اف سی دالاس
کلمبوس کرو ۱ - ۱ پورتلند تیمبرز
اورلاندو سیتی ۴ - ۰ اف سی تورنتو
- در تیم اورلاندو سیتی، ژائو موتینیو مدافع سابق تیم ملی پرتغال به طور کامل بازی کرد و آلکس پاتو مهاجم سابق تیم ملی برزیل غایب بود. / در تیم تورنتو دومینیکو کریشیتو مدافع ایتالیایی تا دقیقه ۷۲، فیلیپو برناردسکی و لورنزو اینسینیه دو هافبک ایتالیایی به طور کامل بازی کردند.
آستین ۱ - ۱ نشویل
- در تیم آستین سباستین دریوسی مهاجم آرژانتینی به طور کامل بازی کرد و در دقیقه ۶۱ گل تیمش را به ثمر رساند.
رئال سالت لیک ۱ - ۲ سینسیناتی
ونکوور وایت کپز ۲ - ۱ سیاتل سندرز
- در تیم سیاتل فردی مونتری هافبک سابق تیم ملی کلمبیا از نیمه دوم به میدان آمد.
اف سی لس آنجلس ۳ - ۱ هیوستون دینامو
- در تیم لس آنجلس، جورجو کیه لینی مدافع سابق یوونتوس به طور کامل و کارلوس ولا مهاجم مطرح مکزیکی تا دقیقه ۶۳، گرت بیل مهاجم کهنه کار و مطرح ولزی از دقیقه ۶۳ و کریستین تیو هافبک اسپانیایی نیز از دقیقه ۷۹ به میدان آمدند. ولا زننده گل‌های اول و دوم لس آنجلس در دقایق ۸ (پنالتی) و ۴ + ۴۵ (پنالتی) بود.
نیوانگلند روولوشن ۰ - ۱ اف سی مونترال
- در تیم مونترال ویکتور وانیاما هافبک ملی پوش کنیایی به طور کامل بازی کردند.
شیکاگو فایر ۲ - ۳ شارلوت
- در تیم شیکاگو فایر شردان شکیری هافبک سابق تیم ملی سوئیس تا دقیقه ۸۸ بازی کرد.
دی سی یونایتد ۲ - ۳ اینترمیامی
- در تیم اینترمیامی، کایران گیبس مدافع انگلیسی روی نیمکت نشست، اما گونسالو ایگوآین مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین به طور کامل بازی کرد و ایگوآین در دقیقه ۴ + ۹۰ زننده گل سوم این تیم بود. هدایت تیم اینتر را فیلیپ نویل مدافع سابق تیم ملی انگلیس بر عهده دارد. / در تیم دی سی یونایتد با مربیگری وین رونی انگلیسی، کریستین بنتکه مهاجم بلژیکی به طور کامل بازی کرد و در دقیقه ۲۲ زننده گل اول تیمش بود.
اسپورتینگ کانزاس سیتی ۴ - ۱ مینه سوتا یونایتد
لس آنجلس گلکسی ۴ - ۱ کلرادو رپیدز
- در تیم کلرادو مهرداد بیت آشور مدافع سابق تیم ملی ایران به طور کامل بازی کرد و در دقیقه ۶۰ کارت زرد گرفت. / در تیم گلکسی، خوسه مارتین کاسه رس مدافع اروگوئه‌ای و ریکی پویگ هافبک اسپانیایی به طور کامل بازی کردند، ویکتور واسکس هافبک اسپانیایی روی نیمکت نشست، خاویر ارناندس چیچاریتو مهاجم ملی پوش مکزیکی تا دقیقه ۶۹ بازی کرد و دوگلاس کوشتا مهاجم برزیلی در ترکیب اصلی حضور داشت و در دقیقه ۶۲ کارت قرمز گرفت. کاسه رس و پویگ پاس گل‌های دوم و چهارم را ارسال کردند و ارناندس زننده گل سوم این تیم بود.

در جدول لیگ ام ال اس در کنفرانس شرق، تیم‌های فیلادلفیا یونیون با ۶۴، اف سی مونترال با ۵۹، نیویورک ردبولز با ۵۰ و نیویورک سیتی با ۴۹ امتیاز اول تا چهارم هستند.
در کنفرانس غرب، تیم‌های اف سی لس آنجلس با ۶۴، آستین با ۵۵، دالاس با ۵۰ و نشویل با ۴۷ امتیاز اول تا چهارم هستند. تیم‌های لس آنجلس گلکسی با ۴۳ امتیاز هفتم است و کلرادو رپیدز با ۳۹ امتیاز در رده یازدهم جای گرفتند.
- در جدول گلزنان لیگ ام ال اس، هانی مختار مهاجم آلمانی تیم نشویل با ۲۳ گل صدرنشین است و سباستین دریوسی مهاجم آرژانتینی تیم آستین با ۲۱ گل دوم است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار