کد خبر: ۹۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که آنها در دیدار برابر پرسپولیس مستحق باخت نبوده‌اند.
بابایی: مقابل پرسپولیس حق‌مان باخت نبود/ این همه اشتباه از داور قابل هضم نیست

به گزارش آرانیوز، اسماعیل بابایی درباره شکست 2 بر یک تیمش برابر پرسپولیس گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی همه دیدند چگونه برابر پرسپولیس بازی کردیم. ما در بازی با استقلال هم لیاقت و توانایی‌مان را نشان دادیم و در بازی با پرسپولیس هم نمایش خوبی داشتیم و حیف شد که امتیاز نگرفتیم. ما مستحق باخت نبودیم، ولی اشتباهات داوری کمر تیم ما را شکست و این موضوع در شکست‌مان تأثیرگذار بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: گل دوم پرسپولیس که آفساید بود و یک بازیکن ما هم اخراج شد. داور در طول مسابقه اشتباهات زیادی داشت و اشتباهاتش قابل هضم نبود. اگر داوری خوب بود می‌توانستیم امتیاز بگیریم. این شکست برای ما واقعاً ناراحت‌کننده بود، چون می‌توانستیم امتیاز بگیریم و حتی برنده شویم. همه می‌دانند پرسپولیس از لحاظ بازیکن، امکانات، مسائل مالی و ... در چه وضعیتی قرار دارد ولی ما این تیم را اذیت کردیم.

بابایی راجع به عملکرد تیمش در شش بازی گذشته هم یادآور شد: اگر بدشانس نبودیم و اشتباهات داوری نبود، الان در بین سه تیم اول جدول بودیم. ما تیم خیلی خوبی داریم و همه بازیکنان تشنه موفقیت و نتیجه گرفتن هستند، ضمن اینکه جو خوبی هم بر تیم حاکم است. قطعاً تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های امسال بهترین نتایج را بگیریم و دل مردم مسجدسلیمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار