کد خبر: ۹۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
با هدف ایجاد اشتغال پایدار؛
بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: دوره‌های آموزشی هنر با هدف کشف استعدادها و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در بیله‌سوار فعال شد.

دوره‌های آموزشی هنر در بیله‌سوار فعال شد

به گزارش آرانیوز ، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از اجرای طرح آموزشی هنر برای همه در شهرستان مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: به همت اداره فرهنگ و ارشاد در سه رشته گویندگی، کاربر رایانه و تصویربرداری با حضور کارشناسان کشوری دوره‌های آموزشی در بیله‌سوار فعال است.

وی افزود: این طرح به صورت رایگان در بقیه شهرستان‌های مرزی و کمتر توسعه یافته استان نیز برگزار خواهد شد و کلیه خدمات مربیان رایگان و بدون هزینه است.

فرماندار بیله‌سوار خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح کشف استعدادها و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است و استقبال از این دوره‌ها خوب بوده است.

وی بیان کرد: آموزش رایگان هنر، طرح خلاقانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم است و این طرح برای اولین بار در شهرستان بیله‌سوار اجرایی می‌شود.

اصغری افزود: بیله‌سوار با توجه به ظرفیت‌های بالای هنرمندان در زمینه‌های مختلف آینده روشنی دارد و باید از این ظرفیت‌ها استفاده و در رشد و بالندگی آن‌ها کوشش شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار