کد خبر: ۹۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:
زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی شهری و روستایی در این استان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی بالاتر ازمیانگین کشوری است

به گزارش آرانيوز ، رضا خواجه‌ای صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۵۰۰۰ جلد سند مالکیت برای املاک روستایی و شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر صادر شده است، گفت: یکی از مهمترین مزایای سند مالکیت روستایی کمک به توسعه و رونق اقتصاد است.

وی ابراز داشت: ساماندهی نظام مالکیت اراضی واقع در بافت روستاها، امکان بهره‌گیری روستاییان از تسهیلات بانکی، افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی املاک واقع در روستاها، تثبیت مالکیت و از بین بردن اختلافات ملکی و کاهش سطح دعاوی املاک روستایی در مراجع قضایی از دیگر اهدافی است که در برنامه‌های توسعه برای صدور سند مالکیت روستایی دنبال می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، به کسب رتبه برتر کشوری در صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان اشاره کرد و گفت: صدور اسناد مالکیت برای واحدهای مسکونی شهری و روستایی در استان، ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

برچسب ها: رضا خواجه ای ، مسکن ، روستا
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار