کد خبر: ۹۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاد؛
اردبیل - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس هشدار سطح زرد شماره ۲۸، سامانه ناپایدار طی ۲۴ ساعت گذشته موجب افت محسوس دما در تمامی مناطق استان و بارش باران شد.

افت محسوس دما در تمامی مناطق اردبیل

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با آرانیوز در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: براساس هشدار سطح زرد شماره ۲۸، سامانه ناپایدار طی ۲۴ ساعت گذشته موجب افت محسوس دما در تمامی مناطق استان اردبیل و بارش باران در مناطقی شد.

وی افزود: طی امروز با تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی و تقویت بیشتر فشار هوای سطح زمین در منطقه، علاوه بر وزش بادهای شرقی گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید، در مناطقی از استان بارش باران و مه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه اوج بارش باران امروز و تمرکز آن بیشتر در نوار شرقی و مناطق شمالی استان خواهد بود، گفت: در روز گذشته بیشترین بارش از بیله‌سوار با ۷ میلیمتر به ثبت رسید.

محمدی با اشاره به تداوم هوای خنک تا روز یکشنبه بیان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری و در نوار شرقی گاهی مه آلود خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: به مسافران و همشهریان توصیه می‌شود از چرای احشام در دامنه‌ها و ارتفاعات استان و کوچ عشایر اجتناب کرده و از تردد جاده‌ای به ویژه در نواحی کوهستانی بر اثر کاهش دید و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار