کد خبر: ۹۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
استاندار کردستان از دستور رئیس‌جمهور برای سرمایه‌گذاری ۱۰ طرح کلان در ۱۰ شهرستان‌ استان کردستان خبر داد.
دستور رئیس‌جمهور برای سرمایه‌گذاری ۱۰ طرح کلان در ۱۰ شهرستان‌ استان کردستان

اسماعیل زارعی‌کوشا در گفت‌وگو با آرانیوز  در سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه مسئولان و کارمندان، اظهار داشت: در طول این هفته دولت در مجموع 592پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 4600میلیارد تومان در کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم مردم استان کردستان از خدمات این پروژه‌های هفته دولت بهره‌مند شوند، گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات و جبران عقب‌ماندگی‌های کردستان دارد به طوری‌که رئیس‌جمهور در سفر اخیر خود به استان، 17هزار میلیارد تومان اعتبار به کردستان اختصاص داده که این نوید آمدن روزهای خوبی را می‌دهد.

استاندار کردستان به تشریح برخی از اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم در استان پرداخت و افزود: صدور 17 مجوز سرمایه‌گذاری بی‌نام به منظور ایجاد فرصت و بستر لازم برای تسریع در سرمایه‌گذاری، دستور رئیس‌جمهور برای سرمایه‌گذاری 10طرح کلان در 10 شهرستان‌ و تحقق 30هزار شغل بخشی از این برنامه‌ها در کردستان بوده است.

وی افتتاح دفاتر منطقه آزاد اقتصادی در بانه و مریوان و حل مشکل تعاون مسکن ارتش با 1500 عضو پس از 23سال انتظار را از دیگر اقدامات انجام شده دولت سیزدهم در استان عنوان کرد و بیان داشت: با آغاز فعالیت مناطق آزاد، فرصت‌های شغلی زیادی برای جوانان این دیار فراهم خواهد شد.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: تجهیز و راه‌اندازی 4 بخش پیوند کلیه، آندوسونوگرافی، پیوند مغز استخوان، پت اسکن در بیمارستان‌ها از دیگر خدمات دولت در بخش بهداشت و درمان استان کردستان بوده است.

 

استاندار کردستان با بیان اینکه در راستای خدمتگزاری به مردم استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد، یادآور شد: انجام 36 سفر کاری به 10شهرستان و اختصاص عصرهای جمعه به ملاقات عمومی و همواره در دسترس مردم بودن از جمله اقداماتی بوده که از زمان حضورم در استان تاکنون انجام شده و این رویکرد ادامه خواهد داشت.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار