کد خبر: ۹۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد؛
«بابایی کارنامی» بر استفاده از ظرفیت نخبگان، مدیران جوان، انقلابی و کارآمد برای توسعه و پیشرفت مرکز استان مازندران تأکید کرد.

ضرورت بهره گیری از ظرفیت مدیران جوان و انقلابی در مازندرانبه گزارش آرانیوز  از ساری، «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانات راهگشا و بسیار ارزشمند روز گذشته رهبر معظم انقلاب با اعضاء هیات دولت و با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان برای توسعه و پیشرفت مرکز استان، اظهار داشت: هموار شدن مسیر توسعه و پیشرفت مرکز استان در گرو استفاده از ظرفیت مدیران جوان و انقلابی و کارآمد است.

وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهیدان خدمت رجایی و باهنر و هفته دولت، افزود: روحیه جهادی و مردمی هیات دولت و تلاش مضاعف و همت رییس جمهور و اعضاء کابینه برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی بر هیچ کسی پوشیده نیست و قابل تقدیر است.

بابایی کارنامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره ظرفیت‌های بسیار بالای مرکز استان مازندران و میاندورد در بخش کشاورزی و گردشگری و... تصریح کرد: مسئولین و مدیران بخش‌های اجرایی استان باید به نخبگان بخش کشاورزی و صنعت و حوزه‌های مختلف گردشگری توجه ویژه‌ای داشته باشند و استفاده از این ظرفیت نخبگانی می‌تواند برای رونق تولید بخش کشاورزی، صنعت و جذب توریست و گردشگر در استان بهره گیری کنند.

عضو کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر حمایت همه جانبه دولت از جوانان نخبه حوزوی و دانشگاهی، خاطرنشان کرد: بیانات رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) برای همه فصل الخطاب است و همه بخش‌های مختلف کشور باید برای دغدغه‌های معظم له هم افزایی و برنامه ریزی داشته باشند و قطعا مسیر توسعه و پیشرفت کشور با وجود مشکلات و موانع مختلف با استفاده از ظرفیت‌های موجود دخلی به ویژه اتکاء به جوانان نخبه، مومن و انقلابی و همت و تلاش همه بخش‌های مختلف کشور رفع خواهد شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار