کد خبر: ۹۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی:
ارومیه - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری استان گفت: مراودات بین المللی آذربایجان غربی با استان های همجوار جزو اولویت ها است.

مرادوات بین المللی با استانهای همجوار جزو اولویت های کاری است

به گزارش آرانيوز  رضا ابراهیمی صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری استان با انتقاد از عدم توجه به مزیت‌های مرزی اظهار کرد: توجه به پتانسیل‌های مرزی استان برنامه بعدی معاونت سیاسی است

وی ادامه داد: در راستای توجه به مناطق کم برخوردار شنبه‌های محرومیت زدایی در دستور کار قرار گرفت و انتظار می‌رود مدیران نیز با حساسیت مورد توجه قرار دهند.

ابراهیمی توجه به مسائل فرهنگی را دیگر برنامه این معاونت اعلام کرد و گفت: در جهت توجه بحث عفاف و حجاب تیم‌های بازرسی در ادارات مستقر می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: در راستای جوانی جمعیت با فرمانداری‌ها مکاتبه شده است و درخواست تشکیل ستاد در شهرستان‌ها داریم و دستگاه‌ها مکلف به همکاری شوند.

ابراهیمی با انتقاد از کمبود مکان نگهداری معتادین متجاهر گفت: با تدابیر اتخاذی در راستای افزایش مکان نگهداری برنامه ریزی های جدی با نهادهای مربوطه انجام گرفته است.

وی خطاب به مدیران کل توصیه کرد: بدون اطلاع فرمانداران به شهرستان‌ها سفر نکنید و مدیران شهرستانی هم بدون هماهنگی فرمانداران محل کار خود را ترک نکنند و در بحث عزل و نصب مدیران اجرایی تعیین تکلیف شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: جلسات شورای اداری با هدف تأثیرگذاری و یادآوری و برنامه ریزی برای اقدامات توسعه‌ای و در سطح استان است که در همین هفته دو جلسه برگزار شد.

کلید توسعه استان توجه به پژوهش محوری، مسئله محوری و گره گشایی برای حل مشکلات استان است

جعفر ذوالفقاری یکی از برنامه‌ها را تاکید بر اجرای قانون، توجه به اسناد بالادستی و تعامل با دستگاه‌ها اعلام کرد و خاطرنشان کرد: مدیریت خوبی در این حوزه انجام و سند آمایش سرزمین مورد توجه جدی قرار گرفته و در مسیر اصلاح نظام اداری گام برداشته شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: تمرکز تصمیمات سرفصل‌ها استخراج و نامه نگاری‌های برای واگذاری به استان در دستور کار قرار گرفت.

ذوالفقاری تصریح کرد: کلید توسعه استان توجه به پژوهش محوری، مسئله محوری و گره گشایی برای حل مشکلات استان است و در تعامل با دانشگاه‌ها و ادارات مورد توجه قرار گرفته و حرکت دولت مطابق با همین مؤلفه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: برای تقویت سیاست‌های دولت فعال سازی کانون مدیران حرفه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

ذوالفقاری تصریح کرد: توجه جدی به فرمانداری‌های تازه تأسیس هم تاکنون بخوبی عملیاتی و وزارت کشور از طریق بودجه حمایت‌های خوبی انجام داده ولی نیازمند همت و تلاش‌های سایر دستگاه‌های اجرایی برای استقرار تشکیلات اداری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: در مسیر ایجاد بستر دولت الکترونیک باید ساختارها اصلاح شده و خوشبختانه همه ایثارگران تعیین تکلیف شدند.

وی تاکید کرد: فعال سازی کمیته ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد برای ایجاد تحول در ادارات جزو برنامه‌های اصلی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار