کد خبر: ۹۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: اولویت اصلی سازمان بسیج رسانه تشکیل جبهه تراز انقلاب برای امیدآفرینی و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان است که میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند تا اخبار خوب و امیدآفرین از ایران مخابره نشود.
رئیس سازمان بسیج رسانه: اولویت این سازمان تشکیل جبهه تراز انقلاب برای امیدآفرینی است

به گزارش آرانیوز از مشهدمقدس ، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه، عباس محمدیان در دیدار با آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهارداشت: هیچ دستگاه و نهادی به جز بسیج نمی‌تواند پرچم تشکیل جبهه رسانه تراز انقلاب را به اهتزاز درآورد.

وی ادامه داد: تمام ظرفیت‌های امپریالیسم رسانه‌ای بر آن شده است تا نقش اسلام را در کشور کم‌رنگ کرده و از بین ببرد و اگر کارهای جهادی در این حوزه صورت نگیرد به طور حتم شکست خواهیم خورد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: در این بین صدای شکستن استخوان‌های جامعه رسانه‌ای کشور به گوش می‌رسد و دولت و تمام مسئولان برای حل این چالش و معضل اقدامی عاجل کنند و  از ائمه جمعه سراسر کشور به عنوان مهمترین رسانه و سنگر مذهبی نیز می‌خواهم تا مظلومیت رسانه‌ها را از تریبون نماز جمعه مخابره کنند.

محمدیان افزود: رسانه اصلی‌ترین بستر برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تببین است و رسانه‌های مستقل می توانند برخلاف رسانه‌های وابسته با استقلال خود در راستای اهداف انقلاب حرکت ‌کنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار