کد خبر: ۹۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به همت دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و بازپرس ویژه رسیدگی به پرونده دو مورد از قصاص‌های نفس در اردبیل به رضایت انجامید.
خون‌بس در اردبیل/ جلب رضایت از خانواده‌های مقتول پس از کش و قوس‌های فراوان

سیدعبدالله طباطبایی در گفت‌وگو با آرانیوز  در اردبیلاظهار داشت:  به همت دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و بازپرس ویژه رسیدگی به پرونده دو مورد از قصاص‌های نفس در اردبیل به رضایت انجامید.

وی بیان کرد: بازپرسان، دو تن از معاونان و کلیه بازپرسان ویژه قتل به تعداد سه نفر در روستای خیارک که در طول یک سال گذشته منجر به قتل شده بود وارد عمل شدند و در وضعیت خاص از خانواده‌های مقتول جلب رضایت کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با تلاش و همت نیروی انتظامی، شورای حل اختلاف، بازپرس رسیدگی کننده به پرونده و درخشش کارآگاهان نیروی انتظامی و یگان امداد و حضور پررنگ بازپرس کشیک که به دنبال جلب رضایت از خانواده مقتول بودند در محل حاضر شدند و خوشبختانه پرونده پس از کش و قوس‌های فراوان منجر به رضایت شد.

طباطبایی ادامه داد: بازپرس پرونده برای کشف موضوع نهایت همکاری را با توجه به وضعیت و شرایط داشت که زحمات نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و بازپرس رسیدگی به پرونده برای جلب رضایت از خانواده مقتول شایسته تقدیر و قدردانی است.

 

وی بیان کرد: اولویت مهم دستگاه قضائی ترویج فرهنگ بخشایش و گذشت در جامعه است که در این زمینه از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف مورد نظر دریغ نمی‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار