کد خبر: ۹۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
وزیر نیرو بامداد امروز در بازدید سرزده از پروژه آبرسانی به همدان گفت: کاهش سد اکباتان از ذخیره هزار و ۱۰۰ لیتر به ۴۰۰ لیتر مشکلاتی در تامین آب همدان ایجاد کرده که برای حل آن از نقاط مختلف به شهر آبرسانی شده است.
بازدید سرزده وزیر نیرو از طرح آبرسانی به همدان/ کمتر از سه روز دیگر آبرسانی پایدار می‌شود

به گزارش آرانیوزاز همدان، علی محرابیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولویت دولت سیزدهم در حال حاضر تامین آب است و بر همین اساس پروژه آبرسانی از تالوار به همدان به ضرورت مهمی در عملیات اجرایی کشور تبدیل شده است.

وی افزود: حجم قابل توجهی از آب که در همدان از دست رفته بود تامین شده و مابقی هم در دو سه روز آینده تکمیل و تامین می‌شود تا آب به مرحله پایداری برسد.

محرابیان با بیان اینکه دلیل ایجاد مشکل آب در شبکه همدان وصل نبودن سامانه های تامین آب با یکدیگر بود، عنوان کرد: یک بخش از آب آشامیدنی همدان از ورودی سد اکباتان و بخش دیگر از آب های زیر زمینی تامین می شود که متصل نبودن این دو با یکدیگر عامل اصلی قطعی آب و افت فشار آن بود.

 

وزیر نیرو ادامه داد: بر همین اساس با تلاش شبانه روزی صورت گرفته امکان تامین آب این استان از یک سامانه واحد به تمام نقاط شهری فراهم شده است.

محرابیان با قدردانی از صبر و بردباری مردم همدان، گفت: امیدواریم با فعالیت شبانه روزی که صورت گرفته آب در همدان طبق زمان های وعده داده شده به پایداری برسد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار