کد خبر: ۹۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
مدیرکل راهداری خراسان جنوبی خبرداد؛
بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۷ پروژه طی هفته دولت در استان خبرداد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۷ پروژه راهداری خراسان جنوبی طی هفته

به گزارش  آرانيوز ، اسدالله جلال زاده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از آمادگی این اداره کل برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در هفته دولت در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۵۷ پروژه در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۶۸ میلیارد ریال افتتاح و آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۵۳ پروژه افتتاح و بهره برداری و ۴ پروژه نیز عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز می‌شود که ۴۷ پروژه مربوط به حوزه راهداری و ۱۰ پروژه در حوزه راه روستایی خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های نوسازی و بهسازی، لکه گیری و روکش راه، تعمیر پل‌ها و ابنیه راه، روشنایی، اصلاح و ایمن سازی راه، احداث راه روستایی و… به بهره‌برداری خواهد رسید.

جلال زاده تصریح کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های مورد بهره برداری در این هفته می‌توان به ساخت و آسفالت راه‌های روستایی به طول ۵۰ کیلومتر اشاره کرد که با افتتاح این پروژه‌ها ۱۶۱۲ نفر جمعیت روستایی استان از نعمت راه آسفالته بهره مند می‌شوند.

وی یادآور شد: لکه گیری، و روکش آسفالت محور سربیشه – نهبندان به طول ۱۰ کیلومتر، رفع ۲ آبنما و تبدیل آن به پل و اجرای عملیات روشنایی در دو شهرستان نیز از جمله دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار