کد خبر: ۹۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:
امیر «عباسی» گفت: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی مطالبه عمومی است و همت همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

به گزارش آرانیوز از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، امروز (یکشنبه) با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، به ارائه گزارشی درباره تاریخچه و عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جمله نهاد‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح است که به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی شروع به فعالیت کرده است.

امیر «عباسی» ضمن تشریح ساختار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، افزود: تعداد بسیار زیادی از کارکنان این اداره‌کل از پیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهدا هستند که بدون هیچ اجرتی فعالیت می‌کنند.

وی به موضوع تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: آذربایجان شرقی نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشت و مسئولیت مدیریت و پشتیبانی نیرو‌های چند استان را عهده‌دار بود؛ اما در حال حاضر علی‌رغم افتتاح و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در همه استان‌ها، هنوز این مرکز فرهنگی در آذربایجان شرقی تکمیل نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی افزود: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی مطالبه عمومی است و همت همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

امیر «عباسی» با قدردانی از توجه ویژه شهرداری و شورای شهر تبریز به پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی، گفت: لازم است شهردار و اعضای محترم شورای شهر تبریز بیش از پیش به تکمیل این مرکز فرهنگی اهتمام داشته باشند و آن را در اولویت کاری قرار دهند.

وی خواستار رسیدگی به وضعیت پارک «شمیم پایداری» شد و ادامه داد: با یکپارچه‌سازی محیط این پارک، می‌توانیم شاهد تبدیل آن به فضایی فرهنگی باشیم.

شهردار و اعضای شورای شهر تبریز نیز در ادامه این نشست ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در این‌باره مطرح کردند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار