کد خبر: ۹۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
استاندار خراسان رضوی گفت: در هفته دولت بیش از ۱۰۰هزار میلیارد تومان پروژه‌های مربوط به تولید، صنعت و ساختمان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.
۱۰۰هزار میلیارد تومان پروژه‌ صنعتی و تولیدی در خراسان رضوی افتتاح می‌شود

به گزارش آرانیوز از مشهدمقدس، یعقوبعلی نظری امروز در دهمین همایش برندینگ خراسان اظهارداشت: در استان صنایع پیشران و پیش برنده کمتر داشتیم که با سرمایه گذاری‌های قوی در حال جبران آن هستیم.

نظری با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی و دولتی در حوزه تولید گفت: بنا داریم ارتباط مستمر بخش خصوصی با دولتی را قوت ببخشیم و انتظار حضور فعال‌تر بخش خصوصی را داریم تا با حضور جمعی آنها، موانع و چالش‌های بخش تولید را شناسایی و رفع کنیم و امیدواریم تا پایان امسال، ستادی به نام ستاد تسهیل نداشته باشیم و هر دستگاهی که پرونده کمتری در این ستاد داشته باشد موفق‌تر خواهد بود. 

استاندار خراسان رضوی به اهمیت اعتماد سازی بین بخش خصوصی، دولتی و مردم اشاره کرد و اظهار داشت: اعتماد در حوزه برندسازی، سرمایه معنوی و ارزشمندی است که دفعی به وجود نمی‌آید و نیاز است دقت کنیم این اعتماد در طول زمان خدشه دار نشود.

 

رئیس اتاق اصناف استان  هم در بخش دیگری از این همایش گفت: امروز دغدغه بخش عمده‌ای از تولیدکنندگان ماندگاری در بازار کسب وکار است و عوامل خارجی مانند تغییر سیاست‌های جامعه، تغییرات حقوقی و اقتصادی یک کشور وعوامل داخلی مانند تغییر کیفیت محصولات، تغییر مشتری و سیاست‌های کارفرما باعث می‌شود یک برند از گردونه کسب و کار خارج شود.

محمودبنانژاد به عامل خلاقیت در رشد برندها اشاره کرد و افزود: اگر برندی به ایجاد عنصر خلاقیت توجه کند باعث رشد و شکوفایی خواهد شد. در سال های آتی امیدوارم شاهد ورود جوانان به عرصه صنعت و اصناف باشیم و آنها به عنوان صاحب برند برتر شناخته شوند.

رئیس سازمان صمت استان خراسان رضوی نیز به عنوان یکی دیگر از مهمانان همایش گفت: برنامه کلان حوزه برندینگ در سازمان با کمک تشکل‌های خصوصی در حال تدوین است و تا سه ماه آینده رونمایی خواهد شد. 

امیررضارجبی با اشاره به ایجاد تسهیلات برای تولید بدون کارخانه توسط برندها که خواسته بسیاری از تولیدکنندگان است تشریح کرد: سازمان صمت آمادگی ارائه مجوز تولید بدون کارخانه را دارد اما گواهی پیشرفت فیزیکی نیاز به تایید یکی از دستگاه‌های دولتی دارد که در حال مکاتبه و رفع این مسئله هستیم تا از ظرفیت‌های موجود هم استفاده کنیم.

50سال در بخش برندسازی عقب هستیم/ برند با رقابت ساخته می‌شود

رضا حمیدی، رئیس هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان به ایده تولید بدون کارخانه توسط تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: ما نزدیک به 50سال در حوزه برندسازی عقب هستیم و هرچه بیشتر به آن توجه کنیم در بازار جهانی نیز پیشرفت خواهیم کرد. برند، سبب گرایش مردم به تولید داخلی، افزایش کیفیت محصول و عرضه و تولید آن متناسب با نیاز و سلیقه مشتری می‌شود.

رئیس کانون کارآفرینان استان خراسان رضوی نیز در بخش دیگری از این همایش گفت: بعد انقلاب، کالای کوپنی رونق گرفت و دیگر مردم برایشان مهم نبود چه محصولی مصرف می‌کنند. برند فقط یک کالا نیست، اگر توانستیم برند را دارای ارزش اجتماعی، شخصی، خدمات عمومی و فرهنگی کنیم می‌توانیم بگوییم صاحب برند شدیم. 

محمدحسین روشنک به تاثیر عرصه رقابت در برندسازی تاکید کرد و افزود: ما تا وقتی مرزهایمان را ببندیم و رقابت نداشته باشیم و تولیدات تحت نظارت یک شخص یا ارگان باشد، برند ساخته نمی‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار