کد خبر: ۹۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به پرونده کلاهبرداری شرکت دارا زرین لوتوس نقده از ۱۴۸۱ نفر، از پرداخت نزدیک به 510 میلیارد ریال از وجوه مالباختگان این پرونده در هشت مرحله خبر داد.

به گزارش آرانیوز  از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در پی رسیدگی به پرونده کلاهبرداری شرکت دارا زرین لوتوس نقده از ۱۴۸۱ نفر که منجر به شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از عوامل اصلی شرکت با شناسایی اموال آنها شده بود.

وی ادامه داد: با تشکیل کارگروهی در اقدامات و تمهیدات عاجل به منظور احقاق حق مالباختگان در سریعترین زمان ممکن تاکنون در هشت مرحله مبلغ نزدیک به ۵۱۰ میلیارد ریال از وجوه مالباختگان در وجه آنها پرداخت شده است که در آخرین مراحل در ۹ و ۱۸ مرداد ماه، پرداخت مبلغ بیش از ۱۶۷ میلیارد ریال در حق ۴۵۶ نفر از مالباختگان بود.  

عتباتی تصریح‌کرد: دستورات قضایی لازم برای عودت تمام اموال مالباختگان در این پرونده داده شده و این پرداخت‌ها از اردیبهشت ماه شروع و همچنان ادامه دارد و تلاش بر این است تا در نزدیکترین زمان ممکن اموال تمامی مالباختگان به آنها مسترد و پرونده تعیین تکلیف شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار