کد خبر: ۹۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان:
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودرو اعزام شد.

وقوع تصادف شاید روی پل دانشگاه سمنان/۳ خودرو اعزام شد

رضا رهایی در گفتگو با آرانيوز ، ضمن بیان اینکه حوالی ساعت دو بامداد روز بیستم مردادماه وقوع یک تصادف شدید روی پل دانشگاه سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: این حادثه دقیقاً لاین دامغان- سمنان بالای پل بین دو دستگاه خودرو پراید رخ داده است.

وی با بیان اینکه علت حادثه عدم رعایت نکات ایمنی از سوی دو خودرو بوده است، افزود: اگرچه حادثه فوتی نداشت اما باعث مصدومیت شدید هفت نفر شامل زن و مرد و دو کودک شده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه سه دستگاه خودرو و هفت آتش نشان از ایستگاه شماره پنج و یک سازمان آتش نشانی برای امداد رسانی این حادثه اعزام شدند، افزود: گروه در کمترین زمان ممکن به محل اعزام و عملیات امداد و نجات آغاز شد.

رهایی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات آتش نشانی ابتدا مسیر را برای خودروهای عبوری ایمن کردند تا از بروز حادثه دیگر جلوگیری شود، تصریح کرد: رهاسازی مصدومان بلافاصله توسط ست‌های امداد و نجات انجام و مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی افزود: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله از خودرو روبرو مواردی که مکرراً بر روی آن تاکید می‌شود و انتظار می‌رود رانندگان با رعایت این نکات سفر خوبی را برای خود و همراهان فراهم کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار