کد خبر: ۹۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
سوگواره «تکیه ملت» با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی در ایام محرم و صفر از سوی مدیریت فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش آرانیوز، با عنایت به تجربیات و توانمندی‌های ارزشمند سرمایه‌های انسانی، امکانات و ظرفیت‌های مناطق و مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه طی فراخوان عمومی از شهروندان، هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی مردمی فعال در حوزه نوجوان و جوان کلان‌شهر تهران درخواست می‌گردد تا ایده‌های نو، خلاقانه و نیز الگو‌های موفق اجرایی خود را با موضوع "برپایی آیین‌های سوگواری در محرم و صفر" به دبیرخانه سوگواره (مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۴، فرهنگسرای اشراق) ارسال کنند.

گفتنی است این برنامه در نظر دارد با دریافت ایده‌های نو، خلاقانه و ابتکاری و نیز معرفی الگو‌های فعالیتی موفق، ضمن شناسایی و سازماندهی فعالان این حوزه در سوگ حسینی در مناطق ۲۲ گانه کلان‌شهر تهران، با معرفی بهترین‌ها در دو بخش: "ایده‌های نو" و " الگو‌های اجرا شده موفق" از آنان حمایت و پشتیبانی و در فعالیت‌های آنان تسهیل‌گری کند.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس حاصل نمایند و ایده‌ها خود به صفحه اینستاگرام eshragh.farhangsara ارسال کنند. فرهنگسرای اشراق واقع در تهران، تهران پارس، فلکه دوم، انتهای خیابان جشنواره مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار