کد خبر: ۹۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
پاویون انیمیشن ایران در نمایشگاه میپکام کن فرانسه ۲۰۲۲ که بزرگترین بازار فیلم و سرگرمی جهان است، برپا می‌شود.

به گزارش آرانیوز،  این نمایشگاه بهترین فرصت برای معرفی محصولات و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به بازار جهانی، عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران خارجی و تعریف پروژه‌های مشترک بین‌المللی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی فعال در حوزه انیمیشن است.

جنوب فرانسه هر سال میزبان جمعی از هنرمندان و انیماتور‌های جهان است. این شهر با برگزاری مهم‌ترین نمایشگاه حوزه سرگرمی حوزه انیمیشن از نگاه تجاری به فعالان این حوزه فرصت می‌دهد تا توانمندی‌های خود را به بازار جهانی معرفی کنند و نقطه عطفی است برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به بازار جهانی و پرسود این صنعت پرمخاطب.

شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای شرکت در این پاویون از حمایت‌های مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق استفاده کنند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با باور به  ظرفیت دانشی و تخصصی موجود در کشور؛ امکان حضور شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در این رویداد جهانی را فراهم کرده است و این شرکت‌ها را برای حضور در پاویون انیمیشن ایران در نمایشگاه مپکام که روز‌های ۲۵ تا ۲۸ مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود حمایت می‌کند.

این رویداد امکان تعامل و برخورد را در میان شرکت کنندگان از کشور‌های مختلف  فراهم می‌کند. شرکت کنندگانی که با ایجاد ارتباطات اولیه در بخش میپ جونیور که بر تولید و پخش آثار مرتبط با کودکان و نوجوانان متمرکز است می‌توانند به شکلی عمیق‌تر و حتی رسمی‌تر به هدف نهایی خود که هر نوع از تعامل دو طرفه است دست یابند.

این نمایشگاه فرصت خوبی است تا بخش فرهنگی کشور هم بتواند سهم خود از صادرات محصولات ایران ساخت را افزایش دهد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://cistc.ir/ مراجعه کنند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار