کد خبر: ۹۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: بیست و یکمین مرحله پویش مردمی نذر هشتم همزمان با آغاز ماه محرم بصورت فراگیر در زندانهای خراسان رضوی اجرا شد و در این طرح ۴۰ زندانی نیازمند مالی از زندان‌های خراسان رضوی آزاد شدند.
۴۰ زندانی نیازمند از زندان‌های خراسان رضوی آزاد شدند

به گزارش آرانیوز از مشهدمقدس، به نقل از اداره کل زندان‌های خراسان رضوی، سعید سرباز جانفدا در حاشیه برگزاری آیین آغاز ماه محرم و آزادی این زندانیان در زندان مشهد اظهارداشت: با توجه به تقارن آغاز ماه محرم و زمان برگزاری طرح نذر هشتم به همت نمازگزاران مساجد استان امروز در محل هیات احرار الحسین زندان مرکزی مشهد شاهد آزادی شماری از زندانیان جرائم مالی هستیم.

وی افزود:  این طرح بصورت فراگیر در سطح زندانهای استان برگزار شد و بدهی 40 زندانی نیازمند مالی با مجموع بدهی 30 میلیارد ریال از محل مشارکت خیرین و نمازگزاران مساجد، مشارکت ستاد دیه استان، پذیرش اعسار و گذشت شکات تأمین شد.

 

سرباز جانفدا گفت: در این طرح نذر، هشتم هر ماه و به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج(ع) تعدادی از زندانیان نیازمند مالی از زندان‌های استان آزاد می شوند.

گفتنی است؛ 11 زندان، یک کانون اصلاح و تربیت و همچنین اردوگاه حرفه‌آموزی و کار - درمانی چناران در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره ‌کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی این استان قرار دارد.

جانفدا مدیرکل زندانهای استان در حاشیه برگزاری آیین آغاز ماه محرم و اجرای طرح نذر هشتم در هیأت احرار الحسین زندان مرکزی مشهد گفت : با توجه به تقارن آغاز ماه محرم و زمان برگزاری طرح نذر هشتم ، این طرح بصورت فراگیر در سطح زندانهای استان برگزار شد و 40 زندانی نیازمند مالی با مجموع بدهی بالغ بر 3 میلیارد تومان که از محل مشارکت خیرین و نمازگزاران مساجد ، مشارکت ستاد دیه استان ، پذیرش اعسار و گذشت شکات تأمین شد به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج و در مجلس عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام از زندان آزاد شدند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار