کد خبر: ۹۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
دبیر مجمع مطالبه‌گران لرستان با اشاره به تشکیل این مجمع در پنج شهرستان این استان گفت: مجمع مطالبه‌گران لرستان در قضیه پادگان ۰۷ خرم‌آباد و حقابه این استان ورود پیدا کرده‌است.
مجمع مطالبه‌گران در ۵ شهرستان لرستان تشکیل شد/ ورود به پادگان ۰۷ خرم‌آباد و حقابه استان

محمد اکبریان در گفت‌وگو با آرانیوز در پلدختر اظهار داشت: مجمع مطالبه‌گران لرستان در دی‌ماه سال گذشته برگزار و دبیر آن توسط اعضا انتخاب شد.

وی افزود: دبیر مجمع مطالبه‌گران لرستان موظف به تشکیل مجمع در سایر شهرستان‌های استان شده‌است که این مجمع تاکنون در چهار شهرستان کوهدشت، دلفان، الیگودرز، خرم‌آباد و پلدختر تشکیل شده‌است.

دبیرمجمع مطالبه‌گران لرستان با بیان اینکه مطالبه‌گران این استان در چند سال گذشته به‌دلیل عدم برخورداری مناسب از حمایت‌های حقوقی با مشکل مواجه شدند، عنوان کرد: قرارگاه بقیه‌الله اقدام به حمایت‌های حقوقی، رسانه‌ای و مالی از این مجامع کرده‌است.

وی بیان کرد: مجامع مطالبه‌گران فقط برای حمایت از مطالبه‌گران و مطالبه‌گردی مردمی تشکیل شده‌است و دارای هیچ‌گونه خط‌دهی نیست.

اکبریان گفت: قرارگاه بقیه‌الله حمایت‌های حقوقی، قضایی، رسانه‌ای و مالی را انجام می‌دهد که در همین راستا با همه دادستان‌های استان‌ها مکاتبه شده‌است که از مطالبه‌گران حمایت کنند.

دبیر مجمع مطالبه‌گران لرستان با بیان اینکه مجامع مطالبه‌گری زیر نظر قرارگاه بقیه‌الله تشکیل و مستقل عمل می‌کند و قرارگاه نقش حمایتی از مطالبه‌گران را دارد، تصریح کرد: مجمع مطالبه‌گران لرستان در قضیه پادگان 07خرم‌آباد و حقابه این استان ورود پیدا کرده‌است و مطالبه‌گران را حمایت می‌کند.

 

در اولین جلسه مجمع مطالبه‌گران پلدختر تعدادی از اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و نورالدین احمدی از فعالان سیاسی و رسانه‌ای این شهرستان به‌عنوان دبیر مجمع مطالبه‌گران پلدختر انتخاب شد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار