کد خبر: ۹۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان از تاریخ بازگشایی ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه خبر داد.

ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول شهریورماه
به گزارش آرانيوز ، محمدرضا جعفری با اعلام این خبر گفت : براساس اعلام معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی و باتوجه به پیگیری‌های انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از متقاضیانی ‌که تاکنون موفق به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته برای پذیرش مهرماه سال ۱۴۰۱ این دانشگاه نشده‌اند، از اول شهریورماه تا چهارم شهریورماه سال جاری، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس uast.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی افزود: : متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در تاریخ یاد شده، ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود را انجام دهند.


سرپرست دانشگاه علمی کاربردی لرستان در پایان تصریح کرد : : در پذیرش مذکور، دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان برای ۱۵ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در ۹ شهرستان استان، در ۱۲۹ کد رشته محل در مقطع کارشناسی و ۱۷۱ کد رشته محل درمقطع کاردانی در چهارگروه گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و خدمات اجتماعی پذیرش دانشجو خواهد داشت.

 

 

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار