کد خبر: ۹۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار جوی سطح قرمز هواشناسی در خصوص بارش، گفت: حضور میدانی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان استان تا پایان بحران در محل وقوع الزامی اعلام شده و در حال حاضر تیم مدیریت بحران در جنوب استان مستقر هستند
استاندار سیستان و بلوچستان: حضور میدانی همه مدیران اجرایی و امدادرسان تا پایان بحران در محل الزامی است

حسین مدرس خیابانی در گفت‌وگو با آرانیوز   درزاهدان اظهار داشت: پیرو صدور اخطاریه جوی از سوی هواشناسی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در رابطه با بارش‌های فصلی مونسون در روزهای آینده در زاهدان تشکیل شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور میدانی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان استان تا پایان بحران در محل وقوع الزامی اعلام شده است و در حال حاضر تیم مدیریت بحران در جنوب استان مستقر هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد تا سیلاب پیش‌بینی شده همچون سیلاب سال گذشته در منطقه بلوچستان به بهترین شکل با کمترین خسارات مدیریت شود.

مدرس خیابانی تاکید کرد: پیرو صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی، ضرورت دارد مردم استان هشدارها و اخطاریه‌های صادره از رسانه‌های رسمی را جدی بگیرند و نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد خسارات جانی نباشیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار