کد خبر: ۹۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم:
قم - رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم گفت : نوبت عصر تعداد ۴ مرکز واکسیناسیون در نقاط مختلف شهر قم در راستای تسهیل در دسترسی شهروندان به مراکز واکسیناسیون فعال شد.

نوبت عصر ۴ مرکز واکسیناسیون در قم فعال شد

به گزارش آرانیوز، بهاره زارع صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت تکمیل سابقه واکسن کرونا و نیز تزریق واکسن دوز یادآور اظهار داشت: نوبت عصر تعداد ۴ مرکز واکسیناسیون در نقاط مختلف شهر قم در راستای تسهیل در دسترسی شهروندان به مراکز واکسیناسیون فعال شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم عنوان داشت: در حال حاضر عملیات واکسیناسیون در ۴۲ مرکز، ۹۲ پایگاه سلامت و ۶۰ خانه بهداشت در سطح شهر و روستای استان قم انجام می‌شود.

زارع اضافه کرد: این مراکز در ساعات اداری خدمات واکسیناسیون را ارائه می‌دهند که جهت افزایش دسترسی، تعداد ۴ مرکز امام خمینی (ره) در بلوار شهید کریمی، امام رضا (ع) در پردیسان، شهدا در خیابان انقلاب و الزهرا (س) در نیروگاه در نوبت عصر نیز خدمات واکسیناسیون ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم با اشاره به ساعات کاری مراکز در نوبت عصر بیان داشت: ۴ مرکز منتخب در نوبت عصر از یکم مردادماه به مدت ۲ هفته از ساعت ۱۷ الی ۲۰ فعال خواهند بود.

زارع همچنین عنوان کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون شماره ۲ در بلوار کارگر قم نیز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ و در روزهای تعطیل تا ساعت ۱۴ آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به شهروندان قمی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار