کد خبر: ۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
مدیرکل آموزش وپرورش خبر داد:
مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان گفت: توسط دکتر مصلّی نژاد خیّرمدرسه ساز ،در زمینی به متراژ 3000مترمربع در آبادان یک واحد آموزشی احداث می شود.

 تقی زاده: خوزستان در بحث خیّرین مدرسه سازجزء استانهای برتر کشور است

به گزارش خبرنگار آرانیوز(حوزه آموزش و پرورش)

محمد تقی زاده مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان گفت:توسط دکتر مصلّی نژاد خیّرمدرسه ساز ،در زمینی به متراژ 3000مترمربع در آبادان یک واحد آموزشی احداث می شود.

وی یادآور شد: خوزستان در بحث خیّرین مدرسه ساز و در  زمینه شناسایی و جذب کمکهای خیّرین ،جزء استانهای برتر کشور است و با کمک این انسانهای بزرگ ونیک اندیش بخش عمده ای از مشکلات آموزش وپرورش استان مرتفع شده است.

وی افزود: در بخش غیزانیه ومرکزی اهواز تعداد 43مدرسه کانکسی وجود داشت که با مشارکت خیرّین مدرسه ساز واداره کل نوسازی وتجهیز مدارس خوزستان این مدارس به ساختمان تبدیل می شوند و به صورت فضای آموزشی جدید احداث می گردند که خیّرین مدرسه ساز در این کار بزرگ، نقش بسزایی داشته اند وکلنگ زنی احداث این فضاها نیز صورت گرفته است.
وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر خیّرین مدرسه ساز ، در استان خوزستان دبیران وآموزگاران خیّر آموزشی نیز وجود دارد و در سال تحصیلی گذشته به میزان 77555ساعت آموزش رایگان به دانش آموزان  مناطق محروم ارائه شد واین روند همچنان ادامه دارد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار