کد خبر: ۹۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
از سوی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر خوزستان طرح اطعام علوی به نیابت از شهدا در این استان اجرا شد.

اجرای طرح اطعام علوی به نیابت از شهدا در خوزستان

به گزارش آرانیوز به نقل از فارس ،حسن نورانی مسئول هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از سوی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر خوزستان طرح اطعام علوی به نیابت از شهدا در این استان اجرا شد.

وی بیان کرد: طرح اطعام علوی به نیابت از شهدا ششمین سال پیاپی است که همزمان با دهه ولایت و امامت و عید غدیرخم در استان خوزستان اجرا می‌شود.

مسئول هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان در همین ارتباط توضیح داد: امسال نیز به همت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برای اجرای طرح اطعام علوی به نیابت از شهدا ۲۰ راس گوسفند و ۳۲ کیسه برنج تهیه شد.

وی افزود: کار طبخ اقلام تهیه شده با حضور خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و جمعی از ایثارگران در حسینیه شهید محمدرضا آل‌مبارک در کیانپارس اهواز انجام شد.

نورانی خاطرنشان کرد: بخشی از طعام طبخ شده از سوی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در روستاهای شهر شیبان در شهرستان باوی توزیع شد.

وی عنوان کرد: همچنین بخش دیگری از این طعام در روستاهای دغاغله و مسیر تصفیه نیشکر در اهواز در اختیار مردم قرار گرفت.

مسئول هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان گفت: بخش دیگری از این طعام طبخ شده در شهرهای کوت‌عبدالله و قلعه‌چنعان شهرستان باوی توزیع شده است.

نورانی درباره دیگر برنامه‌های اجرا شده در دهه ولایت نیز تصریح کرد: راه‌اندازی کاروان شادی برنامه دیگری بود که از سوی هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان در اهواز انجام شد.

 

 

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار