کد خبر: ۹۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده این ستاد گفت: مرکز تزریق واکسن برای تکمیل چرخه واکسیناسیون کارمندان در استانداری فارس دایر شد.
نگرانی از شیوع ابتلاهای خانوادگی در استان فارس؛ مرکز تزریق واکسن در استانداری برپا شد

به گزارش آرانیوزاز شیراز، اسماعیل محبی‌پور صبح امروز در نشست فوق‌العاده ستاد مدیریت بیماری کرونا اظهارداشت: بعد از قریب 2 ماه و نیم امروز جلسه اضطراری ستاد کرونا برگزار شد و مطابق آنچه دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد در یک مرحله جدید از نشر و شیوع ویروس کرونا قرار گرفتیم. 

وی با بیان اینکه استان فارس در موج‌های گذشته با همکاری مردم و تلاش مسئولین موفقیت خوبی در کنترل بیماری به دست آورد، گفت: در این مرحله شرایط به گونه‌ای است که نگرانی از شدت گسترش سویه جدید وجود دارد با وجود اینکه به لحاظ مرگ و میر شرایط عادی بر استان حاکم است.

محبی‌پور افزود: درگیری مجموعه فعالیت‌های دانشگاه به سمت کرونا و محرومیت جمعیت از فعالیت‌های خوداز تبعات این موج جدید است چراکه هر نفر توان انتقال بیماری به 18 نفر را دارد که ابتلاهای خانوادگی را به دنبال خواهد داشت.

وضعیت همدان زرد شد/خطر بروز موج جدید در کمین است
معاون استاندار فارس گفت: تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به ویژه در فضاهای مسقف است همچنین تکمیل چرخه واکسیناسیون دومین موردی است که باید از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد و در مراکز درمانی این امر برقرار است.

محبی‌پور عنوان کرد: برای سلامتی مردم علی رغم میل باطنی ممکن است محدودیت‌ها اعمال شود و به همین منظور مرکز تزریق واکسن از 10 صبح در استانداری برای ادارات و کارمندان مستقر شده تا مرحله چهارم تزریق شود و جلسات نیز باید با تعداد محدود برگزار شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار