کد خبر: ۹۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که ۶ ماه از تزریق دُز سوم آنها گذشته برای تزریق دُز چهارم به مراکز بهداشتی، پایگاه‌های جامع سلامت و خانه بهداشتی مراجعه کنند.

به گزارش آرانیوز از یاسوج، محمد غلام‌نژاد از احتمال شیوع پیک هفتم کرونا خبر داد و گفت: مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون افراد پنج سال به بالا گفت: افراد بالاتر از 18سال که ۶ ماه از تزریق دُز سوم آنها گذشت نسبت به تزریق دُز چهارم خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه همه مراکز بهداشتی،پایگاه های جامع سلامت و خانه های بهداشت آماده تزریق واکسن هستند،عنوان کرد: هم‌اکنون 22 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شدند که 4 نفر مبتلای قطعی هستند.

غلام‌نژاد با بیان اینکه طی ساعت ۲۴ گذشته در کهگیلویه وبویراحمد فوت ناشی از کرونا نداشتیم، گفت: شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان یک هزار و 132 نفر است.

وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی 24 ساعت گذشته تصریح کرد: از 72 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپید تست است حدود 19 درصد موارد مثبت بودند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار