کد خبر: ۹۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سنندج:
سنندج- رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج از آغاز طرح ساماندهی وانت های میوه فروش در سنندج خبرداد.

وانت های میوه فروش در پنج نقطه از شهر سنندج ساماندهی می شوند

به گزارش آرانیوز ، مرتضی سنندجی روز شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز ساماندهی وانت‌های میوه فروش خبر داد و اظهار کرد: ساماندهی وانت‌های میوه فروشی از مطالبات جدی شهروندان است که به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: فعالیت وانت‌های میوه فروشی در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک، نازیبایی سطح شهر و نارضایتی شهروندان شده است.

سنندجی با اشاره به فعالیت ۴۰۰ دستگاه وانت میوه فروشی در میادین اصلی سطح شهر سنندج افزود: بر اساس ماده ۱۶ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار شهرداری‌ها باید اراضی مناسب را در راستای ایجاد بازارچه برای افراد کم توان، کم سرمایه، تولید کننده و فروشندگان کم سرمایه قرار دهند.

وی افزود: در راستای اجرای این قانون و بر اساس برنامه ریزی و نظر کارشناسان پنج نقطه از سطح شهر برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: چهار راه حاجی آباد، میدان ۱۲ فروردین روبروی سردخانه، بلوار ارشاد روبروی مجتمع ایثار، بلوار معلم بالاتر از میدان سهروردی و بلوار حمدی بالاتر از مسجد قبا پنج نقطه در نظر گرفته شده برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش است.

وی به اقدامات انجام شده شهرداری در نقاط تعیین شده برای ساماندهی وانت بارها اشاره کرد و گفت: تسطیح و آماده سازی، تعبیه سرویس بهداشتی و برقراری روشنایی در این پنج نقطه انجام شده است.

سنندجی اعلام کرد: بر اساس طراحی صورت گرفته این پنج نقطه تعیین شده در سطح شهر گنجایش ۴۸۰ خودرو وانت میوه فروش را دارد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج با تأکید بر اینکه در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش به عنوان یک اولویت مهم از امروز کلید خورد، گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، شهروندان به ویژه رانندگان وانت‌های میوه فروش زمینه اجرای این طرح و رفع مشکل ترافیک در این نقاط از سطح شهر فراهم شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار