کد خبر: ۹۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان خبر داد؛
ساری- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: تاکنون حدود ۱۶۰ هزار نفر از مستمری این صندوق در کشور بهره مند شدند که شش هزار نفر مازندرانی هستند.

بهره مندی ۱۶۰ هزار خانوار روستایی و عشایر از مستمری بیمه ای

به گزارش آرانیوز، بیت الله برقراری ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فعالیت صندوق‌های مختلف بیمه‌ای در کشور اظهار داشت: ۳۰ میلیون نفر جامعه هدف این صندوق هستند که تاکنون تحت پوشش هیچ صندوقی نبوده‌اند.

وی با اظهار اینکه ۴۷۰ هزار نفر جامعه کشاورزی و روستایی و عشایری جامعه هدف این صندوق در مازندران هستند، افزود: تاکنون ۱۳۲ هزار نفر تحت پوشش صندوق قرار گرفتند و ۳۲ هزار نفر تا پایان سال جاری جذب می‌شود.

وی ادامه داد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان مولود انقلاب است و از ظرفیت آن برای بیمه کردن افراد محروم و روستایی بهره گرفت.

برقراری به خدمات ویژه صندوق بیمه اجتماعی اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا خدمات درمانی بیمه شدگان را اضافه کنیم و تاکنون ۱۶۰ هزار نفر از مستمری صندوق بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان کشور گفت: این صندوق در مازندران ماهانه بیش از چهار میلیارد تومان مستمری به شش هزار خانوار پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به تقدیم ۱۱ هزار شهید توسط جامعه عشایر گفت: چتر بیمه‌ای را براساس عدالت اجتماعی و فرامین امامین انقلاب گسترش دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با تاکید بر فراگیر شدن بیمه اجتماعی گفت: روستاییان و عشایر صاحب نظام و انقلاب اسلامی هستند و محرومان باید لذت و طعم انقلاب را بچشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار