کد خبر: ۹۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
استاندار بوشهر:
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: با حمایت از بخش خصوصی و طرح‌های سرمایه‌گذاری، استان بوشهر به‌زودی بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌شود.

استان بوشهر به‌زودی بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌شود
به گزارش آرانيوز، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: توسعه تولید و اشتغال نیازمند حمایت از سرمایه‌گذاران است و باید زمینه تسریع در سرمایه‌گذاری در استان بوشهر فراهم شود.

وی حضور بخش خصوصی در استان را راهکار مهمی برای تأمین اعتبارات اجرای پروژه‌ها در استان دانست و بیان کرد: در دهه‌های اخیر برخورد مناسبی با سرمایه‌گذاران نشده است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی دوره‌ها به جای جذب سرمایه‌گذاران، با کاغذ بازی و بوروکراسی اداری و مانع‌تراشی موجبات سرمایه‌گریزی و سرمایه‌ستیزی فراهم شد.

وی ادامه داد: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری، بوشهر به‌زودی بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌شود و انتظار داریم سرمایه‌گذاران از سراسر کشور به بوشهر بیایند و در توسعه و پیشرفت استان سهیم شوند.

محمدی‌زاده با اشاره به تشکیل شورای سرمایه گذاری و اشتغال با هدف روان سازی این مسیر در استان بوشهر گفت: هرچند در گذشته به عنوان سرمایه ستیز و سرمایه گریز مشهور بودیم، اما باید بدانیم برای عمران، آبادی، توسعه و اشتغال هیچ راهی جز حضور سرمایه‌های مردم در میدان نداریم.

وی ادامه داد: کل منابع عمرانی استان بوشهر تنها هزار میلیارد تومان است این در حالی است که تنها یک پروژه اقتصادی به تنهایی با هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در این استان اجرا می‌شود و اگر بتوانیم سرمایه‌گذاران را جذب کنیم در بحث اشتغال نیز به توفیقات زیادی می‌رسیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: باید بخش خصوصی را با روان سازی و سرعت بخشی در فرایند سرمایه گذاری کمک کرد و بوشهر در این زمینه به استان نمونه کشور تبدیل شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار