کد خبر: ۹۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۳۹۶۴۱ سفر در سطح جاده‌های استان انجام شده که به لحاظ آماری ۱۴ درصد افزایش نسبت به مشابه سال گذشته وجود داشته است.

سیدزاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با آرانیوز در ایلام گفت: استان ایلام یکی از پرترددترین مسیرهای حمل و نقل جاده‌ای و مسافری کشور است که اوج این تردد در ایام اربعین و در مسیر مرز بین المللی مهران است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۳۹۶۴۱ سفر در سطح جاده‌های استان انجام شده که به لحاظ آماری ۱۴ درصد افزایش نسبت به مشابه سال گذشته وجود داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه کرد: تعداد ۲۵۰۱۳۳ مسافر از جاده‌های استان تردد داشته که نسبت به مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش صورت گرفته است.

چشمه خاور تصریح کرد: بیش از ۱۱ میلیون وسیله نقلیه سبک از محورهای مواصلاتی استان تردد کرده که نسبت به مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش وجود داشته است.

وی در ادامه گفت: بیش از یک میلیون وسیله نقلیه سنگین در مسیرهای جاده ای استان تردد داشته که نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد افزایش صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایان خاطرنشان کرد: پرترددترین محورهای استان به ترتیب مربوط به مسیر ایلام-چوار (بیش از ۶۵۰ هزار)، ایوان-اسلام آباد(بیش از ۵۵۰ هزار) و ایوان-چوار(بیش از ۵۰۰ هزار) مورد بوده است

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار