کد خبر: ۹۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
رئیس کل دادگستری گلستان:
گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان از معرفی سرمایه گذار جدید پتروشیمی استان ظرف یک ماه آینده خبرداد و گفت: مقرر شده این فرد ۲۲ هزار میلیارد تومان در پتروشیمی گلستان سرمایه گذاری کند.

پتروشیمی گلستان با ۲۲ هزار میلیارد تومان عملیاتی می‌شود

به گزارش آرانيوز ، حیدر آسیابی صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: یکی از اقدامات دادگستری ورود جدی به پرونده پتروشیمی گلستان با ۹۰ هزار سهام دار است.
رئیس کل دادگستری گلستان افزود: ۱۶ سال بود که پروژه پتروشیمی آغاز شده و تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که آن هم صرفاً در زمینه زیرساخت‌های ساختمانی بوده است.

وی از تشکیل پرونده قضایی پتروشیمی از حدود ۱.۵ سال گذشته خبرداد و گفت: بعد از سفر رئیس قوه قضائیه صرفاً بحث بررسی فضایی مطرح نبود و تلاش می‌کنیم که این پروژه را به سرانجام برسانیم لذا به عنوان پرونده مهم در دستور کار قرار گرفت.

آسیابی با بیان اینکه یک هفته بعد از سفر، پرونده کامل به قوه قضائیه ارسال و هفت اختیار به دادگستری گلستان تفویض شد، افزود: نخست بررسی شد که آیا هیات مدیره صلاحیت مالی، اعتباری، فنی و غیره دارد که اقدامی بود که ۱۶ سال پیش باید انجام می‌شد؛ بعد از بررسی مشخص شد هیات مدیره فاقد اعتبار فنی و مالی است.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد: بعد از آن با شرکت پتروشیمی کشور وارد مذاکره شدیم و ۶ هلدینگ برای این پروژه وارد استان شدند و به صورت جداگانه آن را بررسی کرده و تا یک ماه آینده سرمایه گذار معرفی می‌شود.

وی گفت: نماینده هلدینگ انتخاب شده از بزرگترین شرکت پتروشیمی کشور بوده که مقرر شده ۲۲ هزار میلیارد تومان در پتروشیمی گلستان سرمایه گذاری کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار