کد خبر: ۹۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
استاندار سمنان:
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه برای توسعه فرهنگ نماز تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته اما کافی نیست، گفت: نمازخانه‌های بین‌راهی به‌سازی و زیباسازی شوند.

نمازخانه‌های بین راهی استان سمنان به‌سازی و زیباسازی شوند
به گزارش آرانيوز  سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اقامه نماز استان به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه این استان سالانه با توجه به قرار گرفتن در مسیر حرم تا حرم میزان خیل عظیمی از زائران است، ابراز داشت: بر همین اساس می‌بایست نمازخانه‌های بین راهی استان سمنان به سازی و زیباسازی شود.

وی با بیان اینکه تکمیل نمازخانه‌های بین راهی برای پذیرایی از مسافران و زائران امام هشتم (ع) می‌تواند به فراهم سازی زمینه مناسب برای اقامه نماز کمک کند، افزود: می‌توان از ظرفیت سمن‌ها و تشکلهای مردم نهاد در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز نیز بهره برد.

استاندار سمنان با بیان اینکه برای توسعه فرهنگ نماز تاکنون اقدامات خوبی در دستور کار قرار داشته است، ابراز داشت: برای تحقق این مهم می‌طلبد تا بیش از پیش در ادارات، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش استان سمنان فرهنگ و توجه به نماز تقویت شود.

هاشمی با بیان اینکه می‌بایست ابعاد و اهداف مختلف جشنواره فجر تا فجر تشریح و تبیین شود، تصریح کرد: برای رسیدن به این مقصود در تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌ها می‌بایست ستاد اقامه نماز تشکیل و به صورت مستمر جلسات برگزار شود.

وی با بیان اینکه استان سمنان استان بارز در تدین و تقوا است و مردم این استان به دینداری و ولایتمداری زبانزد هستند، افزود: خوشبختانه مباحث و مسائل فرهنگی و دینی همچون نماز در دولت آیت الله رئیسی، به صورت خاص مورد توجه است لذا باید اقدامات لازم پیرامون این موضوع برای استان سمنان مورد توجه قرار گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار