کد خبر: ۹۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک انبار بزرگ دپوی لوازم یدکی قاچاق خودرو به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرکرد خبر داد.  

کشف یک انباربزرگ لوازم یدکی قاچاق درچهارمحال وبختیاری

به گزارش آرانیوز استان چهارمحال وبختیاری، سردار "منوچهر امان اللهی " بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع لوازم یدکی قاچاق خودرو بدون مجوز اداره صمت در یک انبار، تحقیقات نامحسوس اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در این زمینه آغاز شد.

این مقام عالی انتظامی در استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: پس از اتمام تحقیقات میدانی، مأموران اداره نظارت بر اماکن شهرستان شهرکرد موفق شدند فردی را که در زمینه احتکار و دپوی لوازم یدکی قاچاق خودرو در این شهرستان فعالیت می کرد را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار امان اللهی اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن پس از محرز شدن فعالیت غیرقانونی فرد محتکر و هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازرسی از انبار او در فن آوران شهرکرد، ۳ هزار و ۸۱۰ عدد رادیاتور و ۲۵۰ عدد اگزوز خارجی خودروکشف و ضبط و مکان مورد نظر را نیز پلمب کردند.

فرمانده انتظامی استان چهار محال و بختیاری با اشاره به ارزش ۲۰ میلیاردی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان شهرکرد، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار