کد خبر: ۹۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
استاندار سمنان گفت: اجرای قانون جوانی جمعیت، امروز یکی از ضروریات جامعه است و اقدامات در زمینه اجرای مطلوب این قانون در دستور کار قرار دارد.

به گزارش آرانیوز از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در دومین جلسه قرارگاه استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از زوجین و خانواده‌ها در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به‌صورت ویژه مدنظر قرار دارد.

وی افزود: اجرای قانون جوانی جمعیت، امروز یکی از ضروریات جامعه است و موارد و اقدامات در زمینه اجرای مطلوب این قانون در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان بیان کرد: امیدواریم در راستای عملیاتی کردن این قانون، با اقدامات مناسب و مطلوب و با تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های مدون دولت در این حوزه، شاهد رشد جمعیت باشیم.

هاشمی تصریح کرد: به‌منظور تحقق اهداف و اجرای قانون جوان‌سازی جمعیت، بسته‌های حمایتی برای فرزندآوری ازجمله مسکن، اشتغال، تسهیلات و ... برای جوانان باید فراهم شود.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در زمینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکنون انجام گرفته که نیاز است در آینده نیز با استفاده از ظرفیت صدا و سیما در دستور کار باشد و ادامه یابد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: فرمانداران جلسات قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را به‌صورت متناظر در شهرستان‌ها برگزار و امور را پیگیری کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار