کد خبر: ۹۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
فرماندار رشت تأکید کرد؛
رشت- فرماندار رشت با تأکید بر لزوم فرصت سازی برای توسعه فرهنگی این شهرستان، گفت: تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی رشت در اولویت باشد.

به گزارش آرانیوز، مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان پیش از ظهر دوشنبه در جلسه تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رشت، اظهار کرد: احداث کتابخانه عمومی مسکن مهر، اتمام پروژه بزرگ کتابخانه مرکزی رشت و احداث کتابخانه عمومی امام رضا (ع) و توسعه زیرساخت‌های مناسب فرهنگی از اولویت‌های اصلی مجموعه و انتظارات این نهاد از سرپرست جدید رشت است.

پریسا کرمی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های ۴ ساله مرتضی اکبری، به عنوان رئیس پیشین اداره، افزود: اقدامات انجام شده در کتابخانه های عمومی شهرستان رشت در راستای سیاست‌های مجموعه و تلاش برای ترویج امر کتابخوانی بوده است.

فرصت سازی برای توسعه فرهنگی رشت

لزوم توجه به توسعه فرهنگی رشت

فرماندار رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مدیر جدید کتابخانه های عمومی این شهرستان دارای روحیه انقلابی و جهادی است، اظهار کرد: فرصت سازی در امر توسعه فرهنگی از مهمترین نیازهای شهرستان رشت است که باید در اولویت قرار گیرد.

حمیدرضا امام پناهی همچنین با تشکر از خدمات مرتضی اکبری در طول دوران حضور و مسئولیت در مجموعه اتمام پروژه کتابخانه مرکزی رشت، احداث کتابخانه عمومی مسکن مهر و احداث کتابخانه ای پویا در محل کتابخانه عمومی امام رضا (ع) را از انتظارات خود از سرپرست جدید این شهرستان عنوان کرد.

در پایان این جلسه در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های چهار ساله «مرتضی اکبری» رئیس سابق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رشت «پوریا قویدل» به عنوان سرپرست جدید اداره منصوب شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار