کد خبر: ۹۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
گروه استان‌ها_ استاندار فارس با بیان اینکه از ۱۳۳ پروژه حاصل سفر ریاست جمهوری ۱۱۰ پروژه طبق برنامه پیش می‌رود، به ارائه توضیحاتی درباره کارخانه‌های فارس پرداخت.
توضیح استاندار فارس درباره سرنوشت کارخانه‌های راکد پس از بازدید رئیس‌جمهور

به گزارش آرانيوز از شیراز، محمدهادی ایمانیه در حاشیه سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور و پیگیری مصوبات سفر استانی اظهارداشت: مصوبات سفر رئیس جمهور که در مهرماه سال گذشته انجام شد، 114 مصوبه بود که 19 متمم به آن اضافه شد و بالاترین نقدینگی استان فارس در همین بازه از سفر تاکنون از محل منابع عمومی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه از 133 پروژه 110 پروژه طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود، گفت: برای 20 پروژه مشکل‌دار نیز راه حل پیدا شد و برای 3 پروژه دیگر نیز اقداماتی انجام می‌شود همچنین در این سفر قول دادند کمبودهای سفر اول در سفر دوم جبران شود.

استاندار فارس در پاسخ به این سوال که سفر دوم ریاست جمهوری به استان چه زمانی خواهد بود، افزود: بعد از اینکه سفرهای دور نخست تکمیل شود دور دوم سفرها نیز آغاز می‌شود.

 

ایمانیه درباره کارخانه آزمایش و شروع به کار دوباره آن بیان کرد: خط تولید آبگرمکن این کارخانه از شنبه شروع می‌شود و قول داده‌اند تا آخر خرداد  100 نفر و تا آخر سال 500 نفر را بیمه کنند همچنین برای کارخانه روغن نباتی نیز بنا شده از ابتدای مردادماه پروژه تولید روغن نباتی در منطقه ویژه شروع شود که در زمینه تسهیلات بانکی و تغییر کاربری کارخانه فعلی برای تبدیل به سرمایه و انجام امور نیز به آنها کمک می‌شود.

استاندار فارس درباره کاغذ زاگرس نیز که از مصوبات سفر ریاست جمهوری بود، افزود: درباره این کارخانه موافقت شد بانک صنعت و معدن وامی را پرداخت کند و امیدواریم هفته آینده وام پرداخت شود درباره قند ممسنی میز بنا شد تا یک ماه آینده نخستین محصول آن بیرون آید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار