کد خبر: ۹۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
اولین نشست کمیته خصوصی سازی(برون سپاری) شرکت گاز استان سمنان با موضوع شناسایی مصادیق کاربردی سیاست های اقتصاد مقاومتی و با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

پیاده سازی سیاست های ابلاغی اصل 44، در راستای چابک سازی سازمان است

به گزارش آرانیوز استان سمنان؛ اسماعیل سعیدی رئیس کمیته خصوصی سازی این شرکت با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: در این جلسه در خصوص شناسایی بخش هایی با قابلیت خصوصی سازی در شرکت گاز استان سمنان و الگوهای برون سپاری خدمات گازرسانی در شهرستان های مختلف استان، بحث و تبادل نظر شد.

سعیدی با اشاره به اینکه سیاستگذاری قانونی در برنامه خصوصی سازی شرکت گاز استان سمنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: به دنبال خصوصی سازی، راهبری شرکت های تابعه بر اساس مقررات خاص و تهیه نقشه راه و زمان بندی، در چارچوب قوانین حاکم بر بخش خصوصی صورت می گیرد و از این رو، لازم است اهتمام جدی به حفظ نیروی انسانی و رعایت حقوق کارمندی و کارگری، نحوه تعامل و اعمال حاکمیت به منظور تضمین خدمات عمومی در بخش گاز استان سمنان در نظر گرفته شود.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان سمنان سیاست های کلی اصل 44 را سیاستی بسیار مهم و استراتژیک تلقی نمود و افزود: این امر از آن جهت ضرورت دارد که با تصویب قانون نحوه اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و تقسیم فعالیت های اقتصادی، دولت مکلف است به جز آنچه را که در انحصار خود باقی خواهد ماند، به منظور چابک سازی و افزایش پویایی به بخش غیردولتی واگذار نماید.

در پایان مقرر شد در مراحل بعدی با در نظر گرفتن معیارها و شاخص های ارزیابی منطبق با برون سپاری و با استفاده از تجربیات قبلی در این خصوص برنامه ریزی و اقدام گردد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار