کد خبر: ۹۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به حضور تمامی دستگاه‌های نظارتی در مانور سراسری نظارت بر بازار محصولات کشاورزی گفت: بر اساس آمار ۶۳ اکیپ و ۲۵۰ بازرس در اجرای این طرح حضور دارند.

به گزارش آرانیوز از رشت، صالح محمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح مردمی‌سازی یارانه منجر به بروز برخی التهابات در بازار شده است، اظهار کرد: همزمان با هفته جهاد کشاورزی و با تلاش‌های صورت گرفته مانور سراسری نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در گیلان انجام می‌شود.

وی با اشاره به حضور تمامی دستگاه‌های نظارتی در مانور سراسری نظارت بر بازار محصولات کشاورزی افزود: نظارت و بازرسی از کل بازار در استان گیلان در دستور کار قرار دارد زیرا در این صوررت می‌توان به طور دقیق بر بازار نظارت کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از حضور بیش از ۶۰ اکیپ در مانور سراسری نظارت بر بازار حضور دارد، گفت: بر اساس آمار ۶۳ اکیپ و ۲۵۰ بازرس در اجرای این طرح حضور دارند.

به گفته محمدی چهار هزار نفر در اجرای این مانور سراسری نظارت بر بازار در کشور و بر محصولاتی مانند لبنیات، حبوبات، برنج‌های وارداتی، شکر و روغن نظارت دارند که طبق تصمیم ستاد تنظیم بازار مجموعه وزارت صمت، وزارت دادگستری و وزارت جهاد کشاورزی مانور سراسری نظارت و بازرسی بر محصولات را با سه محور اصلی کمیت، کیفیت و قیمت برگزار می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار