کد خبر: ۸۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
رئیس اتاق اصناف شهرستان ری اعلام کرد: بازرسان این اتاق در سرکشی از انبارها موفق شدند حدود ۴۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری احتکار شده را از انباری متروکه در باقرشهر این شهرستان کشف کنند.

کشف 40 تن برنج و شکر احتکاری در ری
به گزارش آرانيوز  از ری، لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  بازرسان این اتاق در سرکشی از انبارها موفق شدند حدود ۴۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری احتکار شده را از انباری متروکه در باقرشهر این شهرستان کشف کنند.

وی گفت: این کالاها به دستور معاون تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران توقیف و انبار به دستور معاون دادستان شهرستان ری پلمب و پرونده جهت پیگیری به مراجع مربوطه ارجاع شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری بیان کرد: نماینده واحد بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری، نماینده اداره اماکن و نماینده تعزیرات حکومتی نیز جهت بررسی در محل انبار حضور یافتند.

ستاره افزود: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری به همراه نماینده اداره بازرسی فرمانداری موفق شدند کارگاه بسته بندی برنج تقلبی را با هوشمندی پلیس امنیت و عمومی شهرستان ری شناسایی کنند.

وی بیان کرد: سودجویان در این کارگاه با تغییر بسته بندی برنج تایلندی اقدام به عرضه آن محصول به عنوان برنج ایرانی با برند شناخته شده در  فروشگاه های زنجیره ای می‌ کردند.

رئیس اتاق اصناف اضافه کرد: در این بازرسی به دستور مقام قضایی ۲ نفر بازداشت، کارگاه پلمب و پرونده این واحد متخلف جهت رسیدگی به مراجع مربوطه ارجاع شد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار